Data dashboards

Monitor jouw vlucht in je eigen cockpit!

Met behulp van je nieuwe RBorne website, en dankzij de inzet van het RBorne online marketing team ben je in volle vlucht richting meer leads en meer klanten. Je website genereert enorme hoeveelheden data. Deze data presenteren we je graag in een overzichtelijk dashboard.

Datavisualisatie en rapportages

Al je online marketing KPI's in één overzichtelijk dashboard!

We leven tegenwoordig in een door data gedreven wereld. Door het steeds grotere belang van data is het belangrijk om de juiste data rondom jouw website en conversiedoelen op 1 centrale plaats samen te brengen.

Het RBorne marketingteam zorgt ervoor dat alle relevante data in heldere visualisaties en met behulp van duidelijke rapportages wordt getoond in jouw eigen cockpit. En het wordt nog mooier, de data in jouw cockpit wordt iedere dag automatisch bijgewerkt!

Wat zijn KPI's?
Goede vraag! KPI's zijn kritieke prestatie-indicatoren. Dit zijn variabelen om prestaties van ondernemingen te analyseren. In het Engels worden deze aangeduid als key performance indicators.

Neem contact met ons op!

Talloze databronnen en datasets

Maar welke data is voor jou relevant?

Je vraagt je misschien af welke data en databronnen er allemaal samenkomen rondom jouw website. We geven je graag enkele voorbeelden van data die we tot onze beschikking hebben:

  • Organisch verkeer vanuit Google
  • Google Ads resultaten
  • Zoekwoordposities in Google
  • Verkeer uit Social media kanalen
  • Gegevens uit Google Analytics
  • Data uit Google Search Console

Uiteraard is er nog veel meer data beschikbaar en kan per website en doelgroep verschillen welke relevante data er op een dashboard moet worden getoond. Het RBorneonline marketing team denkt graag met je mee!

Het meten van jouw online succes

Het resultaat van jouw conversiedoelen inzichtelijk maken

Niet alleen data uit de hierboven vermelde databronnen wordt verwerkt op jouw eigen dashboard. Ook data rondom de conversiedoelen binnen jouw website brengen we graag helder in beeld. Enkele voorbeelden van conversiedoelen binnen een website:

  • De leestijd van een blogartikel
  • Het kopen van een product of dienst
  • Het inschrijven voor de nieuwsbrief
  • Het downloaden van een checklist
  • Het contact opnemen via e-mail of telefoon

De online marketing crew van RBorne helpt je graag bij het uitwerken, instellen en meetbaar maken van de belangrijkste conversiedoelen binnen jouw website en het zichtbaar maken van de resultaten op jouw eigen dashboard.

Wat is conversie?
De letterlijke betekenis van conversie is omzetting. Conversie op een website betekent het behalen van een vastgesteld doel. Je stelt bijvoorbeeld van te voren vast dat het doel van je website is om bezoekers een checklist te laten downloaden door hun e-mail adres achter te laten. Op het moment dat een bezoeker dit doet, spreken we van een behaald conversiedoel.

Start nu met jouw data dashboard!
Saber

Ready for
take-off?

De RBorne crew staat voor je klaar!

Saber
Online Marketeer
076-2047070 Neem contact met ons op!