Waarom Mind for Marketing voor RBorne koos!
Klantreis: van een website review naar een nieuwe website!
Bij het RBorne concept van RB-Media hebben we een duidelijke visie over het ontwikkelen van een website. Daarom zijn we ook verheugd als onze klanten blij zijn met onze werkwijze én het product dat we afleveren. Maar zeker ook als een potentiële klant contact met ons opneemt na het bezoeken van een van onze websites.
Het verhaal van Renate Manders
Zo ook Renate Manders van Mind for Marketing uit Etten-Leur, waarvoor RB-Media binnenkort een RBorne website mag gaan maken. Zij klom voor ons in de pen om haar 'buyer's journey' te beschrijven. Die delen we natuurlijk maar al te graag! Hieronder lees je het verhaal van Renate:
De eerste kennismaking met RB-Media
Een tijdje geleden nam ik contact op met JM Corporate Finance. Ik vroeg Jan van Wijngaarden van JM Corporate Finance of hij me wilde helpen om mijn beeld aan te scherpen over de volgende vraag: ‘Hoe voegen merken letterlijk waarde toe aan een bedrijf’. Hij wilde dit graag doen en er volgde een interessant gesprek. Als wederdienst vroeg hij mij om mijn professionele mening te geven over zijn website. Hij was er zelf tevreden over, maar was toch benieuwd wat ik er van vond. Dit doe ik regelmatig, dus geen probleem! Dit was mijn eerste kennismaking met een website van RB-Media uit Breda.
Ik was positief verrast en onder de indruk van RB-Media die de website gemaakt had. Normaal heb ik namelijk wel een behoorlijke waslijst aan zaken die verbetert kunnen worden. Nu was dit lijstje heel kort en omvatte ook nog eens een groot aantal complimenten.
Tijd verstrijkt… onbewust loopt het proces door
In mijn huidige eigen website loop ik tegen een aantal beperkingen aan. Ik had dus de wens om een keer een nieuwe website te laten maken. Ik hikte er tegen aan. Ik wil graag een website die klopt op psychologische beïnvloeding, maar niet pusherig overkomt (voor de kenners: Robert B. Cialdini heeft zijn kennis en onderzoek hierover gedeeld in zijn boek “Invloed”). In mijn ogen komen veel websites, waar deze principes worden toegepast, net wat te Amerikaans over. Ik wilde alleen geen tijd vrij maken om dat allemaal precies uit te leggen. Ik ben liever bezig met mijn klanten. Bovendien vind ook ik het leuk om uitgedaagd te worden door professionals die me kritische vragen stellen en hun eigen expertise inbrengen om tot een nog beter resultaat te komen. Ik schoof het voor me uit.
De tweede ontmoeting met RB-Media
Een aantal weken later was ik voor één van mijn klanten via Google op zoek naar informatie. Ik kwam op een website terecht, die krachtig in elkaar zat. Het feit dat ik op de website terecht was gekomen zei al iets over de SEO (Search Engine Optimization). Opvallend was, dat ook deze website een mooi voorbeeld was hoe je op een klantgerichte manier de bezoeker beïnvloedt richting vertrouwen en contact opnemen. Het was een prettige website voor mij als bezoeker. Ik vond vanzelf mijn weg naar de informatie die ik zocht. Ook hieronder stond…. (ja, je raadt het al) RB-Media.
Van vertrouwen naar mijn eigen RBorne website!
Dit gaf mij het vertrouwen dat zij de website konden maken die ik wilde. Dat ik hun niets hoef uit te leggen over SEO, bezoekersvriendelijkheid en beïnvloeding. Ze passen de kennis namelijk al toe voor hun klanten. Dat heb ik zelf al meerdere malen mogen ervaren. Een bezoek aan hun website gaf me een beeld. Vanuit het portfolio zag ik dat ze zowel websites maken voor grote en kleinere bedrijven. Het RBorne concept leek me op het lijf geschreven.
Uiteindelijk heb ik de telefoon opgepakt en na een aantal gesprekken zijn we eruit: RB-Media gaat mijn nieuwe RBorne website maken! Over een aantal maanden hebben we samen mijn website gemaakt, die als voorbeeld dient voor mijn klanten. Een website die een beeld geeft van wat vanuit mijn kennis en expertise een ‘ideale’ website is. Hoe fijn is dat om dat bij een partij in handen te leggen, die bewezen heeft zulke websites te maken."
Meer op de radar
Ready for
take-off?
De RBorne crew staat voor je klaar!